Ett par hundra år framåt.

But hey, im back.

Tillbaka i S-torp efter en helg i Vtown. Och varför får man alltid med sig mer saker hem? Bara saken att jag fick med hela golfbagen hem är ett under och kanske till och med en fundering.. Mitt senaste medlemskort från 2003 ligger kvar och då kommer det upp i huvudet: Varför har jag fått för mig att jag ska börja använda dom NU efter hur många år... 7! Nu står dom i hallen och snart åker dom väl ut i förrådet. Kanske kommer dom till användning, kanske inte.

Mojjan har blivit en stor dam. En sån dam som älskar att kleta tårta i hela ansiktet och springer runt för att upptäcka nya saker.

Tyvärr så har jag inga kort. Och ingen tid att lägga upp nåt heller. Tänkte bara ta en mjukstart.
Ska ta ut alla växter ur duschen (se mamma, jag sköter även om dom) och sedan ta en egen dusch. Imorgon blir det att jobba och sen studentfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0