100608

Efter 6 , 5 timmar på jobbet . Efter shopping på Nova Lund . Efter städning av lägenheten . Och efter att ha varit ute och spontangått med Alexandra så sitter jag hemma, med benen på soffbordet och datorn i knät. I morgon är jag ledig. Men jobb ska vara på tal iaf om nån fattar ? BLINK BLINK.

Skattepengarna har rullat in som de ska nu med. Lika snabbt hann en räkning dimpa ner i brevlådan. JAHAPP. Det är väl så det är (och ska vara?)

Nä. Nu ska jag äta en karamell som mamma så snällt handlat till mig från Amsterdam (OOOH va det lät fel) och ta fram boken som inhandlades igår. Jag ska helt enkelt ge Sofi Fahrmans bok en chans. Nån som har läst den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0